رشد 163درصدی شرکت Hikvision در بخش آمریکای شمالی

شنبه 5 تير 1400
10:03
احمد

شرکت Hikvision در بخش منطقه ای آمریکای شمالی، در 17 ماه اخیر بیش از 163% رشد داشته است. Hikvision به یکباره یکی از برزگترین حضورهای فیزیکی در بین رقبای منطقه ای را در آمریکای شمالی به ثبت رساند.
این توسعه مهم ما را با موفقیت ها و اولویت های شرکت Hikvision بهتر آشنا خواهد کرد. در این مقاله، به مقایسه اعدادی پرداخته شده است که برای رقبای درجه اول همچون Axis و Avigilon معنا داراست.

رشد Hikvision

در گزارشهای Hikvision به این موارد اشاره شده است:
240 کارمند مشغول به کار در آمریکا و کانادا حضور دارند.
  • که این تعداد بسرعت در حال افزایش هستند( در ابتدای سال 2015: 91 کارمند شاغل بودند)
بیش از 110 کارمند که مختص به بخش های فروش، مدیریت فروش، حسابهای شهروندی و کانال پشتیبانی می باشند.

نه تنها تعداد کارمندان بخش منطقه ای آمریکای شمالی Hikvision رشد سریعی داشتند(بر اساس گزارشات وضعیت مالی، تعدادشان دوبرابر شده است)، بلکه سایز کلی Hikvision نیز درحال حاضر بسیار بزرگ شده است.

هایک ویژن قیمت hikvision انواع دوربین مدار بسته ریست پسورد هایک ویژن

مقایسه با دیگر شرکت ها :

بغیر از چند شرکت بزرگ پیشرو در صنعت سیستم نظارت تصویری،بقیه شرکت های تولید کننده سیستم نظارت تصویری با تعداد کارمندان اندکی در بخش آمریکای شمالی (در بخش هایی مثل فروش، بازاریابی، ..) مشغول به کار هستند.

تنها شرکت های انگشت شماری مثل Axis و Avigilon هستند که از حیث تعداد نیروی کار فراوان رقیب Hikvision محسوب می شوند و یا از این شرکت سبقت گرفته اند.

برای مثال شرکت Axis در بخش فروش آمریکای شمالی ، با داشتن چندصد نفر کارمند با Hikvision در رقابت است. به همین ترتیب، شرکت Avigilon نیز حتی جدا از کارمندان شاغل در کارخانه آمریکای شمالی، دارای تشکیلات وسیعی است.

چرا این موضوع مهم است؟

کیفیت تصویر خوب و قیمت بسیار پایین محصولات Hikvision عامل بسیار مهمی برای این گسترش است. البته شما نمی توانید تنها با داشتن فروشندگان و با تکیه بر این دو پارامتر رشد کنید. سروکار داشتن با مردمی که به شما اعتماد دارند، محلی سازی سرویسها، پشتیبانی در محل، در ارتباط بودن با آدمها و کمک به آنها در محل حضورشان، همگی پارامترهای حیاتی برای گسترش بحساب می آیند.

بعلاوه، این تصادفی نیست که شرکت هایی مانند Axis و Avigilon به این قدرت و عظمت که امروزه هستند دست یافته باشند و درواقع سازمانی وسیع و چند لایه را تشکیل داده باشند.

اینکه Hikvision تمایل و توانایی سرمایه گزاری به این میزان را در تیم کاری داشته باشد نیز پارامتر مهمی برای گسترش Hikvision بحساب می آید.

منظور از میزان سرمایه گذاری وقتی مشخص می شود که بدانید تمامی نیروهای کاری شرکت هایک ویژن در آمریکای شمالی شهروندان آمریکایی هستند و با دستمزد بالای شرکت های غربی به آنها حقوق داده می شود.

شک داریم که خیلی از افراد در صنعت سیستم نظارت تصویری بتوانند حجم و سرعت بسیار بالای رشد بخش آمریکای شمالی Hikvision را درک کنند.

سبقت در بازار :
Hikvision درحال سبقت گرفتن از رقبای خود هم در زمینه فروش و هم در زمینه حضور فیزیکی در آمریکای شمالی است.

در حالی که تعداد زیادی از رقبا با کاهش رشد در فروش و استخدام نیرو روبرو هستند، Hikvision کاملا وضعیت متفاوتی دارد. اگر Hikvision بتواند این وضعیت را حفظ کند، نفوذشان در بازار منطقه ای آمریکای شمالی در مقایسه با رقبا در چندسال اخیر بی سابقه و بی رقیب خواهد شد.


نمایندگی هایک ویژن hikvision دوربین مدار بسته پکیج دوربین مداربسته


[ بازدید : 286 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مجله تکنولوژی در صنایع مختلف است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]