نکاتی برای انتخاب نام تجاری مناسب

چهارشنبه 21 اسفند 1398
14:54
احمد

آیا یک نام گذاری قانونمند و استاندارد در فروش ما تاثیر خواهد داشت؟ شاید از خودتان بپرسید وقتی که هدف کسب و کار، کسب و افزایش سودآوری از طریق فروش محصولات است دیگر دلیل یک نام گذاری قانونمند چه می تواند باشد؟ پاسخ کاملاً مثبت است! نام های خوب بیشتر می فروشند، سهم بازار بیشتری به دست می آورند؛

این نام ها در خاطر مصرف کننده باقی می مانند و شانس کسب پیروزی نهایی در بازار برای شان به مراتب بیشتر از نام های تکراری، غیر استاندارد و پیش و پا افتاده یا پیچیده است. نام های غیر اصولی محکوم به فنا هستند!

امروزه قوانین بازاریابی بسیار بیشتر از زمان گذشته بازبینی و اصلاح شده است و بسیاری از اشتباهات قدیمی آن دیگر تکرار نمی شود، اما در کشوری مثل ایران که بازاریابی در حد کتاب های ترجمه شده و تشریفات بروز می کند با همان راهکارها و تکنیک های قدیمی انجام می شود. حال آن که اگر شما در چنین فضایی که اغلب رقبای تان هرگز به فکر انجام یک عملیات واقعی و سنجیده بازاریابی نیستند، هوشمندانه گام بردارید، پیروزِ میدان نبردِ بازار خواهید بود.
در گذشته کشورهای صنعتی -که قریب به اتفاق شرکت های ایرانی در زمان فعلی مانند آن ها فکر می کنند- گمان می کردند که با افزایش توان مندی نیروهای فروشنده، گسترش کانال های فروش و سرعت در تحویل محصول به مشتری می توانند سهم بازار بیشتری به دست بیاورند و البته این طرز تفکر کاملاً صحیح بود. اما پس از مدتی صاحبان مشاغل دریافتند که این چرخه محصول نمی تواند قدرت رقابتی پایداری برای ایشان به دست بیاورد. چرا که با ورود محصولات جدید که مصرف کنندگان و جامعه علاقه بیشتری به صحبت کردن درباره آن ها داشتند باعث می شد تا برخلاف در اختیار داشتن قدرتمندترین مذاکره کنندگان و فروشندگان؛ کانال ها و نمایندگان متعدد فروش و حتی غالب سهم بازار به زودی سهم فروش بالای خود را از دست می دهند و گاهی برای همیشه از حضور در بازار رقابتی حذف می شوند یا انصراف دهند.

article_image_one_388.jpg

امروزه برخلاف گذشته، عملیات بازاریابی دیگر به صورت تاکتیکی و با برنامه ریزی های کوتاه مدت انجام نمی شود. حالا عصرِ ظهورِ بازاریابی استراتژیک به جای بازاریابی سنتی است و بازاریابی از کتاب و دانشگاه خارج و در تمامی سطوح بازار واقعی جریان پیدا کرده است. در چنین فضایی برگ برنده از آن کسب و کارها و محصولاتی است که قدرتمندترین برند بازار را در اختیار داشته باشند. حالا مدیران کسب و کارها به این واقعیت رسیده اند که وقتی یک برند خلق شود و جایگاه خود را در بازار پیدا کند از بین بردن آن تقریباً غیرممکن است. زمانی که با محصولی جدید و مفید وارد بازار شوید که قبلاً نمونه آن دیده نشده یا کمتر به چشم خورده باشد مشتریان و جامعه ترغیب خواهند شد تا درباره شما با دیگران صحبت کنند و از طریق قدیمی ترین شیوه بازاریابی، یعنی همان بازاریابی دهان به دهان مخاطبان و در نتیجه فروش های بیشتری را برای شما به وجود بیاورند. اما سوال این جاست که اگر شما نام مناسب و خاصی را برای خودتان نداشته باشید دیگران قرار است شما را چگونه صدا بزنند؟ به یاد داشته باشید کسب و کارها و محصولات جدید و متفاوت همیشه نیازمند نامی جدید و متفاوت خواهند بود. به اعتقاد من این نخستین قانون و پایه ای ترین عامل تاثیرگذار در برندینگ است.

البته با آن چه در ادامه خواهید خواند یقین می آورید که نام گذاری نه تنها بسیار مهم و حساس بلکه یک فرآیند نسبتاً پیچیده است که نام گذاری جدید به دلیل پیروی از اصول باید در آن واحد از چندین قانون مهم پیروی کند. از همین روست که اصرار داریم نام گذاری را با صرف یک وعده صبحانه ساده اشتباه نگیرید! با همین نگرش های اشتباه سالانه برای من صدها درخواست از طریق ایمیل ارسال می شود که همگی مایلند تا من به صورت بداهه یک نام جدید برای محصول آن ها ارائه کنم. حال آن که برای آخرین پروژه نام گذاری که به من واگذار شده بود با کمک همکارانم بیش از دو ماه زمان صرف کردیم تا یک نام خاص و مناسب را پیدا کنیم. حال اگر برای نام گذاری قانونمند کسب و کار یا محصول خود آماده اید مرور قوانین را شروع خواهیم کرد!

1- مواجه شدن با نام بد!

آیا تابه حال به نام افراد شناخته شده جهانی دقت کرده اید؟ همگی از نام های مناسب برخوردارند. روند انتخاب نام شما برای فرزندان تان چگونه است؟ اگر قسمتی از همان ظرافت را در نام گذاری تجاری خود به کار ببندید قطعاً با نام های بد مواجه نخواهید شد. در صورتی که قبلاً نامی را برای کسب و کار یا محصول خود تکرار کرده اید که نمی تواند پاسخگوی رقابت در بازار باشد دو راه بیشتر برای تان باقی نمی ماند:

  • الف: نام تان را عوض کنید!
  • ب: نام تان را عوض کنید!

به هر روی هر دو راهی که پیش پای تان قرار دارد سخت تر از آنی است که درباره اش صحبت می کنیم اما به هر حال اگر دنبال رشد برند خود هستید باید چنین شجاعتی را داشته باشید. بسیاری از سوپر استارها بیش از صاحبان کسب و کار این واقعیت را قبول کرده اند و پیش از آن که مجبور به مسخره کردن نام شان باشند، نامی جدید برای خود برگزیدند. برای مثال کارگردان شهیر، وودی آلن از طرف والدینش آلن استوارت کونیگسبرگ نام گذاری می شود نامی که نه به این آسانی در خاطر می ماند و نه نامی است که شباهت به نام افراد شناخته شده دارد. به راستی دلیل تغییر نام وی از آلن استوارت کونیگسبرگ به وودی آلن چه بوده است؟ از نامش متنفر بوده یا بیشتر از شما بازاریابی می دانسته است؟!

2- از قوانین پیروی کنید

در حین برنامه ریزی و اجرای فرآیند نام گذاری به مسائل معنوی و عاطفی تکیه نکنید. قانون را در پیش بگیرید تا بازنده نباشید. حدوداً دو سال پیش در مورد نام گذاری شرکت یکی از دوستانم کنجکاو شدم. از او پرسیدم دلیل وجود واژه «مهر» در نام شرکت چیست؟ و پاسخ غیر حرفه ای نشان دهنده میزان علاقه او به همسرش و تولد همسر وی در مهرماه بوده است. اگر چه با این پاسخ منکر میزان و شدت علاقه او به همسر متولد مهرماهی اش نمی شوم اما این ها دلایل منطقی و کافی برای موفقیت در رقابت نخواهد بود.

3- نام های کوتاه موفق ترند

از آن جایی که من هم در ایران زندگی می کنم با قوانین دست و پاگیر و مخل بازاریابی نام گذاری شرکت ها در ایران آشنایم. لذا کافی است نام حقوقی خود را هر گونه که مایلید به ثبت برسانید و در عوض یک نام تجاری و مستعار کوتاه برای کسب و کار خود پیدا کنید. قطعاً یک نام کوتاه مانند نوکیا به مراتب موفق تر از نامی چون سونی اریکسون در بازار رقابتی تلفن های همراه عمل خواهد کرد. حال آن که نام های کوتاه نه تنها بیشتر دست نخورده و صحیح در ذهن مخاطب باقی می مانند، معمولاً با بخت بیشتری در شیوه نگارش نیز روبه رو می شوند.

4- نام های منحصربه فرد قدرتمندترند

یک نام منحصربه فرد می تواند برای کسب و کار و محصول شما اقبال بیشتری را به همراه بیاورد. نام هایی که قبلاً شنیده نشده اند اما از تلفظ و نگارش راحتی نیز برخوردار باشند می توانند شما را به یکی از بزرگ ترین رهبران بازار بدل کند. برای مثال Adobe یک نام کاملاً منحصر به فرد است که پیش از آن کمتر کسی آن را شنیده بود. نام هایی چون گوگل، یاهو و سونی نیز از همین قانون تبعیت کرده اند.

5- نام های ساده در دسترس بیشتری هستند

بسیاری ساده بودن یک نام را با کوتاه بودن آن اشتباه می گیرند. این در حالی است که بسیاری از نام های ساده چون «گاج» خود نیاز به نام گذاری مجدد (Renaming) دارند. در عوض نام های ساده ای چون کاله یا تکدانه به واسطه نام ساده ای که در ذهن ماندگار است نیمی از راه را رفته اند.

6- IBM دیگری خلق نمی شود!

اگرچه همواره رقابت بازاریابان در نام گذاری، در انتخاب نام های کوتاه بیشتر به چشم می آید اما شما فریب نام های اختصار را نخورید. شرکت IBM بیش از یکصد سال پیش دقیقاً در زمانی که هنوز نام های متعددی در بازار رقابتی اش وجود نداشت پایه گذاری شد. در حالی که امروز در تمامی بازارها هزاران نام وجود دارد و حتی اگر شما نخستین فعال یک بازار جدید باشید به واسطه وفور نام ها، دیگر برای این کار دیر شده است. نام های اختصار توانایی تداعی هیچ ذهنیتی را در سلسه افکار مشتری به جهت خرید و وفاداری به برند نخواهند داشت.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

7- از نام های عمومی استفاده نکنید

انتخاب نام های عمومی بزرگ ترین تله برای دفع شما از بازار است. نام هایی چون میهن، کبریت توکلی و گلستان با حضور یک رقیب که نامی خاص داشته باشند به چالش کشیده خواهند شد. برای مثال دایتی یک نام خاص و آماده برای رقابت با میهن یک نام عمومی و آشنا بود چرا که واژه میهن همیشه به یک کلمه کامل کننده دیگر مثل بستنی میهن نیاز دارد اما دایتی، دایتی است! از طرفی با گسترش نفوذ اینترنت و وب در زندگی روزمره مصرف کنندگان و مردم کلمات عمومی شانس موفقیت چندانی در رقابتِ حاکم در موتورهای جست وجو نخواهند داشت.

8- نوشتن و تلفظ یکی باشد

Hyundai نمونه بارزترین نمونه ناموفق نام گذاری در این زمینه است! جالب آن جاست نوع نوشتار و تلفظ این نام در اغلب زبان ها با مشکل مواجه است. Hyundai که در ایران هیوندای خوانده می شود در اصل هاندای است. شما باید نامی را انتخاب کنید که مصرف کننده با واسطه شنیدن نام بتواند به راحتی نام شما را نوشته و از آن مهم تر در اینترنت نام صحیح شما را تایپ کند. وگرنه قسطنطنیه هم یک نام است!! نکته مهم در در مورد قانون شماره هشت آن است که نوع نوشتن و تلفظ آن در اغلب زبان های مختلف جهان به یک گونه باشد. برای مثال محصولات بهداشتی AVE در فارسی اوه نوشته می شوند. این در حالی است که نوشتار فارسی واژه Oh نیز اوه است. اوه! خدای من!

9- در دهان بچرخد!

بعضی ها اصرار با استفاده یا خلق نام های عجیب و غریبی دارند که حتی وفادارترین مصرف کنندگان و مشتریانشان هم نمی توانند به خوبی نام کسب و کار یا محصول ایشان را استفاده کنند. نام هایی چون هاویلوکس یا HSBC جز نام های معیوب در این زمینه به شمار می روند. به یاد داشته باشید برای برندهایی که به دنبال برتری هستند، دهان مردم مهمترین عضو آنهاست. چرا که بازاریابی دهان به دهان یکی از مهمترین شیوه های موثر بازاریابی به شمار می رود!

10- جلب توجه کند

نام هایی که جلب توجه می کنند همیشه موفق تر از نام های عادی جلوه خواهند کرد. معمولاً یک نام جلب توجه کننده که از دیگر قوانین نام گذاری تبعیت می کند بسیار موفق تر از سایر نام ها ظاهر خواهد شد و بیشتر در ذهن مخاطبین باقی خواهد ماند. توماج در مقایسه با نام سایر سخنرانان نیز یکی از همان نام هاست. شاید بازاریابی و برندینگ در خانواده ما یک حرفه ارثی باشد!!

11- ذهنیت ساز باشد

هر نامی برای یک گروه تجاری، صنعتی یا رشته فعالیت اقتصادی به درد می خورد. از نام هایی استفاده کنید که با شنیده شدن آن ها ذهن مخاب به سمت و سوی یک دسته از محصول یا گروه خاصی از کسب و کارها هدایت شود.

12- آهنگ داشته باشد

به دنبال نامی باشید که مصرف کننده با گفتن آن آهنگ خاصی را نیز بشنود. نام های صدادار می توانند به سرعت صداساز نیز شوند و سر و صدا چیزی است که شما در برندینگ به آن به شدت نیاز خواهید داشت. از طرفی نام های صدادار شانس بیشتری در تبلیغات خود به صورت موثر خواهند داشت. نامی چون BlackBerry، چی توز، تولی پرس و مخصوصاً اشی مشی از این دسته هستند.

13- تکراری نباشند

نام های تکراری بودجه و انرژی زیادی را برای برندینگ خود نیاز دارند. برای مثال من ماهان نام تکراری و پر هزینه است. با شنیده شدن نام ماهان، عده ای به یاد هواپیمایی ماهان و عده دیگری به یاد موسسه آموزش عالی آزاد ماهان خواهند افتاد. بودجه بازاریابی خود را در برندینگ و تبلیغات هدر ندهید!

14- اینترنت را فراموش نکرده باشد!!

در دنیای ارتباطات امروزی، اینترنت و وب سایت ها نقس به سزایی در بازاریابی و فروش شما بازی می کنند. به دنبال نام هایی باشید که اصل نام با آدرس دامنه اینترنتی شما برابر باشد. برای مثال شرکت مایکروسافت از آدرس Microsoft.com استفاده می کند و آدرس های پیش و پا افتاده دیگری چون Microsoftco.com عملاً متنفی است. برای چک کردن دامنه های اینترنتی آزاد می توانید از وب سایت های Whois استفاده کنید. هم چنین بسیاری از نام های مد نظر شما از قیمت هایی چون ۷۰۰$ برای فروش گذاشته شده اند. البته یادتان باشد که چند ماه پیش دامنه FB.com به قیمت هشت میلیون و پانصد هزار دلار معامله شد. به هر حال اگر نام مناسبی برای کسب و کار و محصول خود پیدا کرده اید کمی دست و دلباز باشید!


تبلیغات میان متنی

سئو سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین تبلیغات گوگل از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است.

تبلیغات میان متنی


[ بازدید : 258 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

برندینگ از دیدگاه مسئولیت اجتماعی

چهارشنبه 21 اسفند 1398
14:53
احمد

برندها در چند دهه گذشته به فکر تبلیغات با هدف بازاریابی و فروش مستقیم بودند. در سال های اخیر نگاه به مقوله برند و برندینگ بسیار تغییر کرده و این تحول را می توان در نگاه برندهای بزرگ دنیا به مقوله فروش، تبلیغات و بازاریابی مشاهده کرد. این درحالی ست که اگر روند رفتار برندها را در سال های اخیر بررسی کنیم، مشاهده خواهیم کرد که دگرشی در نوع نگاه برندها به این مقوله ها ایجاد شده است.

ده سال پیش برند جنرال موتور GM اولین گزینه انتخاب یک آمریکایی برای خرید خودرو بود، اما در سال های اخیر، یک سامورایی به نام تویوتا Toyota توازن بازار را برهم زد و جایگاه قدرت را از غول خودرو سازی آمریکایی در کشورش ربود. همین تغییرات موجب شد تا برندهای بزرگ دنیا متوجه شوند که مشتریان تنها به دنبال یک محصول یا خدمت نیستند و باید برای آنها ارزش آفرینی کنند. درک تغییرات ذائقه مشتری باعث شد تا برندها به دنبال طرح های بازاریابی و فروشِ کوتاه مدت و بلندمدت بروند. گروهی از برندها به ارائه روش هایی مانند سمپلینگ، پروموشن و توزیع کوپن به صورت مستقیم پرداختند و گروهی دیگر ترجیح دادند به دنبال راه اندازی باشگاه مشتریان و انجام کمپین در حوزه مسئولیت اجتماعی حرکت کردند.

article_image_one_382.jpg

انتخاب روش فروش به استراتژی سازمان برمی گردد تا بتواند شرایط خود را در بازار فعلی مشاهده و با نگاه به افق پیش رو ، نسبت به انتخاب مسیر حرکتش قدم بردارد. در برخی موارد برند برای زنده ماندن مجبور است به فروش مستقیم رو بیاورد و از تخفیفات دوره ای استفاده کند؛ استراتژیی که در نگاه اول شاید وی را از چالۀ افت فروش نجات دهد، اما بی شک آن را در چاه نزول ارزش برند و به طبع آن بی اعتمادی مشتری گرفتار خواهد کرد. هرچند راه اندازی باشگاه مشتریان ایدۀ هوشمندانه تری است، اما واقعیت این است که اکثر این باشگاه ها وابسته به فعالیت های مشتری، از جمله خرید کالا، ثبت کالا و دیگر فعالیت ها هستند، بنابراین ارزش آفرینی چندانی برای مشتری نخواهند داشت. در اصل باشگاه مشتریان در ایران تنها کاری که می کند مشتری را با اجبار به برند گره می زند، برای نمونه تخفیفات خرید مشتری به جای پرداخت در لحظه، در باشگاه برای خریدهای بعدی ذخیره می شود! شاید شما به عنوان مدیر یک برند از این ایده خوشنود شوید اما اگر خود شما مشتری برند باشید، یک حس منفی اجبار را تجربه خواهید کرد.

و اما می رسیم به موضوع مسئولیت اجتماعی که از نظر من، هوشمندانه ترین گزینۀ روی میز است؛ چرا که نتیجه آن برای برند و مشتری بُرد-بُرد خواهد بود. موضوع تنها بالابردن میزان فروش لحظه ای نیست بلکه هدف بالابردن کشش مشتری به سمت برند و حکاکی آن در فهرست انتخاب دوره های آتی است. البته متاسفانه در کشور ما مسئولیت اجتماعی محدود به اسپانسرشدن برای موضوعات فرهنگی، هنری یا ورزشی می شود اما چیزی که فراموش می شود مفهوم واژۀ “اجتماعی” است! باید بدانیم که اسپانسرینگ و حمایت مالی نوعی از تبلیغات حساب می شود و نه مسئولیت اجتماعی!

برند برای اینکه بتواند در ذهن و البته قلب مخاطب خود نفوذ کند باید پا را فراتر از اسپانسرینگ بگذارد و خود را در مورد مسائل اجتماعی مسئول بداند.افسردگی در جامعه، آلودگی هوا، ترافیک، فقر و گرسنگی، بی سوادی، خشونت علیه زنان، کودک آزاری و … تمام این موارد حوزه هایی از مسئولیت اجتماعی هستند که برندهای داخلی هیچگاه به سمت آن حرکت نمی کنند.شاید با مشاهده این کمپین در حوزه مسئولیت اجتماعی بتوانیم ببینیم که اولویت خود را بر مسایل جامعه شناسی و رفتارشناسی و فرهنگ سازی قرار داده اند و تحلیل آن را به خود شما واگذار می کنیم.


[ بازدید : 256 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

5 خصیصه تیم های با راندمان بالا در گوگل

چهارشنبه 14 اسفند 1398
14:13
احمد



بخش منابع انسانی گوگل چند وقت پیش در رابطه با موضوعی با یک تضاد مواجه شد. این بخش نیز مثل اغلب سازمان های منابع انسانی به استخدام افراد می پرداخت، باعث پیشرفت آنها می شد، و عملکردشان را ارزیابی می کرد. با این وجود، هر کاری که در گوگل انجام می شود به صورت تیمی است. «این شد که به این فکر افتادیم که اگر حداقل بخشی از خدماتمان را در سطح تیمی انجام دهیم چه منافعی برای بخش ما خواهد داشت؟».

این صحبت برایان ول، مدیر بخش ارزیابی کارکنان گوگل در کنفرانسی به همین نام در فیلادلفیای آمریکاست. هدفی که او و همکارانش به آن دست پیدا کرده بودند ماهیتاً بزرگ، پر مخاطره و جسورانه بود. آینده ای که این گروه از کارکنان بخش منابع انسانی گوگل متصور شده بودند این بود که بتوانند رهبران را راهنمایی کنند برای شروع پروژه های مختلف دقیقاً چه نوع تیمی گرد هم بیاورند؛ چه از لحاظ تعداد و چه از لحاظ نوع افراد. ول گفت راهنمایی های آنان می توانست چیزی شبیه به این باشد: «شما به یک برونگرا نیاز خواهید داشت تا انگیزه و هیجان تیم را بالا نگه دارد. دو فرد ریزبین می خواهید تا اطمینان حاصل کنیم به جزئیات توجه کافی می شود. سه زن و دو مرد لازم دارید تا تنوع لازم حفظ شود. بهتر است ظرف ۶ ماه اول آنها را در کنار یکدیگر نگه دارید، سپس ظرف ۶ ماه بعدی آنها را در دفاتر گوناگون پخش کنید».

بخش مذکور سپس می توانست پروفایل کارمندان گوگل که با نیازمندی های رهبر مورد نظر همخوانی داشتند را در اختیار آنان قرار دهد. ول در این باره گفته است: «به این ترتیب کافی است مهره های مناسب برای پر کردن این جایگاه ها را پیدا کنیم تا تیمی اثربخش تشکیل شود». اما چنین اتفاقی روی نداد. این گروه ۱۸۰ تیم را در بخش های فروش و مهندسی شرکت گوگل مورد بررسی قرار داد و صدها مصاحبه برگزار کرد. اما چیزی که دستگیرش شد این بود که ویژگی های فردی هر یک از اعضای تیم، تأثیر چندانی روی عملکرد تیم ها ندارد. نکته ی با اهمیت، پویایی کلی خود تیم است. در نتیجه، به گفته ی ول، تأکید باید به جای پیدا کردن نیرو برای تیم های مختلف، روی آموزش اعضای تیم ها برای کار کردن در کنار یکدیگر باشد. ول در ادامه به توصیف آن نوع پویایی که باعث تمایز تیم های اثربخش گوگل از سایر تیم ها می شود پرداخت. این ویژگی ها به ترتیب اهمیت عبارت اند از:

1- امنیت روانی

اعضای تیم ها احساس آسیب پذیری نکنند و این را بدانند که ایده ها و نظراتشان محترم شمرده و در نظر گرفته می شود، حتی اگر با نظرات دیگر اعضای تیم در تضاد باشند.

2- اعتماد پذیری

اعضای تیم اطمینان داشته باشند همکارانشان وظایف محوله ی خود را در زمان مقرر انجام می دهند.

3- ساختار و شفافیت

اعضای تیم نقش های خود و دیگران را در کنار اهداف کلی تیم بدانند و درک کنند.

4- معنا

اعضای گروه احساس کنند آنچه که رویش کار می کنند برای هر کدامشان در سطح شخصی نیز مهم است.

5- تأثیر

اعضای تیم اعتقاد داشته باشند کاری که انجام می دهند تأثیر مثبتی روی سازمان خود و جهان اطرافشان دارد.

به گفته ی ول، داده ها نشان می دهند امنیت روانی مسئله ای حیاتی است. عملکرد آن دسته از تیم های فروش گوگل که از بالاترین سطح امنیت روانی برخوردار بوده اند به طور متوسط تا ۱۷ درصد از هدفگذاری شان بیشتر بوده است. اما عملکرد تیم هایی که پایین ترین سطح امنیت روانی را داشته اند، به طور متوسط تا ۱۹ درصد ضعیف تر از این هدفگذاری بوده است.

یک درس دیگر: اثربخشی تیم هایی که از لحاظ اعتماد پذیری اوضاع بسیار خوبی داشتند در عمل به واسطه ی مشکلات ساختاری از لحاظ تعریف نقش ها و هدف ها با مشکل مواجه می شدند. اما از طرف دیگر، تیم هایی که اعتماد پذیری پایین تری داشته اند، از ساختار و شفافیت بهره ی بسیاری برده اند. این اطلاعات برای تیم های جدید، یعنی تیم هایی که اعضای آنها هنوز نمی دانند روی چه کسانی می توانند حساب کنند بسیار مفید است. ول از مخاطبان خود خواست در شرکت های خودشان دست به آزمایش بزنند. او می گوید تحقیقات آکادمیک در محیط های تیمی تر و تمیز انجام می شوند. ترجیح او این است که این آزمایشات در شلوغیِ سازمان های زنده و مشغول فعالیت انجام شوند.


[ بازدید : 232 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

افزایش سریع فروش با پیگیری مشتریان

چهارشنبه 14 اسفند 1398
14:12
احمد

الگوی رایجی که در رفتار بسیاری از صاحبان مشاغل وجود دارد آن است که از اهمیت این موضوع غافلند که تقویت رابطه با یک مشتری جدید و یا کسی که قبلا به محصولات آنها علاقه نشان داده است تا چه اندازه مهم است.

مشتریان بالقوه را پیگیری کنید

اغلب فروشندگان می دانند که به سرانجام رساندن فروش در تلاش اول کار آسانی نیست. آمار بازاریابی از طریق پست مستقیم نشان می دهد که با افزایش تعداد تماس ها با مخاطب، آمار پاسخ ها به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. اگرچه مشتریان با اولین تلاش فروشنده برای به سرانجام رساندن فروش، خرید نمی کنند، اما به این معنی نیست که مشتری بالقوه به خرید محصول یا خدمت شما علاقه مند نیست. شاید دلیل این باشد که مشتری برای اتخاذ تصمیم خرید به زمان بیشتری احتیاج دارد یا شاید سوالات و ابهاماتی درباره محصول و خدمت شما وجود دارند. بعد از ایجاد اولین ارتباط، تماس خود را با مشتری حفظ کنید، زیرا این کار نشان می دهد که واقعا به برآورده کردن نیازها و علایق آنها علاقه مند هستید و هدفتان فقط کسب سود برای خودتان نیست.در روند پیگیری می توانید از فرصت ها استفاده کرده و دلیل سودمند بودن محصولات و خدماتتان را دقیقا برای مشتریان توضیح دهید. یک استراتژی پیگیری موثر، فرصت مجددی برای فروش ایجاد می کند.

پیگیری مشتریان موجود
یکبار با یکی از صاحبان مشاغل صحبت می کردم و یک سوال ساده از او پرسیدم: « روش بازاریابی شما برای مشتریان کنونی چیست؟» و او با تعجب پرسید « منظورتان چیست؟ آنها مشتری ما شده اند، چرا باید بازاریابی را ادامه دهیم؟» همانطور که می بینید اغلب کسب و کارها سیستمی برای بازاریابی مشتریان موجود خود ندارند. جذب یک مشتری جدید بسیار سخت تر از حفظ مشتری های موجود است. به این موضوع فکر کنید. مشتریان کنونی، قبلا ثابت کرده اند که محصولات شما را دوست دارند. پس زمانی که نوبت به آنها می رسد، باید با آنها مانند طلای خالص رفتار کنید و بر بازاریابی آنها تاکید زیادی داشته باشید. شرایطی استثنایی و ویژه برای مشتریان قدیمی خود در نظر بگیرید. این کار نشان می دهد که برای خریدهای پایدار و ثابت آنها ارزش و احترام قائلید. واقعیت ناراحت کننده این است که اگر برای مشتریان کنونی خود ارزش قائل نباشید و کارهای لازم برای حفظ آنها را انجام ندهید، رقبایتان بسیار خوشحال خواهند شد که شما را از بار این مسئولیت نجات دهند!

با پیگیری مشتریان قدیمی به آنها ثابت می کنید که خریدشان برای شما مهم است. بگذارید سوال دیگری از شما بپرسم: آیا وقتی مردم برای تقدیر و تشکر از کارهایی که برای آنها انجام داده اید، وقت اختصاص می دهند، خوشحال نمی شوید؟ احتمالا جوابتان مثبت است. زمانی که مشتریان تان را پیگیری می کنید، اطمینان حاصل کنید که می دانند رضایت مشتریان برای شما واقعا مهم است. با این کار، نه تنها شانس جذب آنها را افزایش می دهید، بلکه امکان اینکه محصول شما را در آینده به دیگران نیز پیشنهاد دهند، افزایش می یابد.

تبلیغات میان متنی

سئو سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین تبلیغات گوگل از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است.

تبلیغات میان متنی

دلایلی که ممکن است مشتریان بالقوه و مشتریان کنونی از شما خرید نکنند عبارتند از:

  • برای تصمیم گیری آماده نیستند.
  • فشارها و موضوعات دیگری در ذهن دارند.
  • هنوز سوالات و ابهاماتی درباره محصول و خدمت شما دارند.
  • رقیبان شما فعالانه تلاش می کنند تا مشتریان شما را به خرید از خود قانع کنند.

با پیگیری مداوم مشتریان می توانید برتری فوق العاده ای نسبت به رقبا پیدا کنید، زیرا تعداد کمی از آنها بیش از یک بار با مشتریان تماس می گیرند. زمانی که مشتریان احتمالی شما آماده خرید هستند- که ممکن است ظرف هفته آینده و یا چند ماه بعد باشد- اگر در ذهن آنها بهترین گزینه باشید، شانس بیشتری برای فروش دارید. این کار تنها با پیگیری مکرر، ممکن است.

اشتباه بازاریابی : عدم استفاده از روش های خودکار بازاریابی

هیچ چیز بهتر از سود بردن از تکنولوژی در دنیای امروز نیست. خودتان را در حال گذران تعطیلات در مناطق زیبای شمال ایران مجسم کنید و اینکه کسب و کارتان به طور خودکار در حال برقراری ارتباط و بازاریابی مشتریان کنونی و قدیمی شما است. آیا این موضوع با ارزش نیست؟ اگر جوابتان مثبت است، به خواندن ادامه دهید، زیرا این تکنولوژی به سرعت درحال گسترش است.

یکی از بهترین روش ها برای بازاریابی خودکار، استفاده از پاسخ دهنده خودکار ایمیل است. پاسخ دهنده خودکار سیستمی است که «پیام ها و تبلیغات ایمیلی از قبل آماده شده» را به صورت خودکار برای کسانی می فرستد که در گذشته مشتری شما بوده اند و از شما خرید کرده اند، یا مشتریان کنونی شما هستند و یا اینکه به فهرست ایمیل های شما اضافه شده اند تا مطلبی رایگان برای آنها بفرستید.

این ایمیل ها یا بصورت متن هستند و یا ویدیو های کوتاهی می باشند که چیزی بیش از یک تجربه سرگرم کننده هستند. شما می توانید متن چندین ایمیل را به گونه ای طراحی کنید تا در زمان های خاصی برای مشتریان ارسال شود و با ارائه «تخفیفات ویژه» به مشتریان، آنها را ترغیب به خرید کند. شاید بپرسید که آیا می توانم تبلیغات و ارتباطات خود را برای سال آینده برنامه ریزی کنم و همه آنها بطور خودکار انجام شوند؟ بله این کار امکان پذیر است.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی


[ بازدید : 230 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

25 راهکار برای افزایش فالوئر در شبکه های اجتماعی

سه شنبه 6 اسفند 1398
12:04
احمد

اکثر مردم این روزها غرق در دنیای مجازی و شبکه های اجتماعی هستند و نیازهای خود را در این محیط ها جست و جو می کنند.جایی که کاربران می توانند همدیگر را ملاقات کنند و از تجربیات یکدیگر استفاده کنند و یا تجربیات و خاطرات خود را در قالب یک عکس با یکدیگر در میان بگذارند.حال در این مقاله راهکارهایی را ارائه می دهیم که منجر به افزایش تعداد مخاطبین شما در این فضای مجازی می شود.

1. دکمه لایک و به اشتراک گذاری (share) صفحه شبکه اجتماعی خود را در وب سایتتان بگنجانید

برای اینکه گزینه لایک شبکه اجتماعی تان را در وب سایت خود قرار دهید، نیازی نیست که برنامه نویس ماهری باشید. احتمال دارد شخصی که از وب سایت شما بازدید می کند، یکی از آن چند صد میلیون نفری باشد که در روز وارد حساب شبکه اجتماعی خود شده است و بدین طریق شما یک فالوئر را به آسانی به دست آورید.

2. شبکه های اجتماعی خود را با هم همگام کنید

تمام حساب های کاربری خود در شبکه های اجتماعی مختلف را با انتخاب گزینه integration همگام کنید. این کار به شما اجازه می دهد تا پستی را که به عنوان مثال در اینستاگرام می گذارید، به طور همزمان در سایر در سایر شبکه ها نیز قرار دهید. بدین شکل زحمت شما کمتر می شود و به طور مرتب همه شبکه های اجتماعی تان فعال باقی می مانند.

article_image_one_581.jpg

3. از گراف جست وجوی شبکه اجتماعی استفاده کنید (این سلاح پنهان شماست)

یکی از فالوئرهای خود را در مرکز شبکه ای تارعنکبوتی تصور کنید. جستجو بر مبنای گراف به شما اجازه می دهد تا از طریق شناخت دیگر پیج های لایک شده توسط آن فرد، او را بهتر بشناسید. این اطلاعات به شما کمک می کند تا دریایی از افراد با ذهنیت مشابه را پیدا کنید. این روشی جالب و نبوغ آمیز برای گسترده تر کردن شبکه اجتماعی تان است.

4. خدمات اختصاصی ارائه دهید

با پاداش هایی واقعی مسیرتان به سوی لایک بیشتر را هموارتر کنید. یک رستوران مکزیکی زنجیره ای فقط و فقط در صفحه شبکه اجتماعی خود اعلام کرد که در یکی از شعبات، بوریتوی (یک نوع ساندویچ) رایگان عرضه می شود. با این کار سیل فالوئر و لایک به سوی این صفحه جاری شد. چه کسی یک بوریتوی رایگان را نادیده می گیرد؟

5. همکار پیدا کنید

کسب و کارهایی را پیدا کنید که خدماتی مکمل خدمات شما را انجام می دهند. به عنوان مثال، یک فروشنده لوازم اصلاح صورت می تواند با صفحه اختصاصی یک آرایشگاه همکاری کند. کسب وکارهایی با تعداد فالوئر مشابه پیدا کنید و با پیشنهاد تبادل تبلیغاتی، مسابقه و اسپانسرینگ به آن ها نزدیک شوید. این کار آسان ترین کار ممکن برای دو برابر کردن تعداد فالوئرهایتان است.

6. لینک پیج کاری تان را در صفحه ی خصوصی خود نشر دهید

می توانید مطالبی را از پیج کاری خود به صفحه خصوصی تان بفرستید تا دوستانتان از آن پیج با خبر شوند. ضمنا از تمامی کارکنان بخواهید که در بخش مشخصات شغلی صفحه اجتماعی خود، لینک پروفایل شما را قرار دهند.

7. محتوای جدید و مرتبط قرار دهید

این کار نیازمند کمی تفکر است. شاید به اشتراک گذاری محتوای ایجاد شده توسط افراد دیگر بخشی از استراتژی ارزشمند شما باشد؛ اما مطمئن شوید که دانش و نگرش خود را نیز با دیگران به اشتراک می گذارید. ضمنا محتوای جالب، از قبیل متن ها و عکس های سرگرم کننده خیلی بیشتر از محتوای تبلیغاتی به اشتراک گذاشته می شود. از این ویژگی خاص بهره ببرید.

8. به طور مرتب ایمیل ها و شماره تلفن های مشترکین شرکتتان را با شبکه مجازی خود همگام کنید

با توجه به ضروری بودن ارائه ایمیل به شبکه های اجتماعی می توانید با همگام سازی لیست ایمیل های مشترکین شرکت با صفحه مجازی تان، آن ها ر در شبکه بیابید. همچنین برخی از افراد شماره تلفنشان را نیز در پروفایل خود قرار می دهند؛ بنابراین با همگام سازی لیست ایمیل ها و شماره تلفن های مشترکین می توانید فالوئرهای زیادی به دست آورید.

9. در بخش «تماس با ما» ی وب سایت، صفحات اجتماعی تان را نیز معرفی کنید

بازدیدکنندگان سایت از این طریق به شما دسترسی دارند؛. بهتر است روش های دیگر ارتباطی را نیز به آن ها معرفی کنید. لیست کامل و لینک تمام شبکه های اجتماعی را که در آن فعال هستید، در بخش «تماس با ما» قرار دهید.

10. پاسخ گو باشید

ارسال محتوای جالب فقط بخشی از ماجراست. شما باید به شکلی منظم به سؤالات، نظرات و شکایات پاسخ دهید.

11. مسابقه برگزار کنید

برگزاری مسابقات یکی از بهترین روش های ایجاد انگیزه در فالوئرها، جذب فالوئر و افزایش تعداد لایک است.

12. دیگران را پیدا و دنبال کنید

فقط منتظر نباشید که مردم به سراغ شما بیایند؛ به صفحات مشابه بروید و افرادی که پست های نظیر پست های شما را لایک کرده اند، پیدا کنید و دنبال کنید.

13. از هشتگ های مرتبط استفاده کنید

سعی کنید تا حد ممکن از هشتگ های مرتبط استفاده کنید. یکی از بهترین راه های موجود برای جذب فالوئرهای متعهد این است که آن ها را با هشتگ های جستجو شده شان به پیج خود بکشانید.

14. روی شبکه های معدودی متعهد شوید

بهتر است به جای آنکه در چندین شبکه اجتماعی عضو شوید و حضور کمرنگی داشته باشید. در یک یا دو شبکه حضور مفید و فعالانه تری داشته باشید، متمرکز باشید.

15. حضور مداوم داشته باشید

به تناوب مطالبی را پست کنید اما اجازه ندهید که این کار باعث ارسال مطالب بی کیفیت شود. مطالب جالب و مفیدی را ارسال کنید که مخاطبینتان دوست دارند.

16. مشتریان حضوری خود را تشویق به دنبال کردن شما در شبکه های اجتماعی کنید

به مشتریانتان انگیزه بدهید تا عضو شبکه اجتماعی شما بشوند و بدین شکل از تخفیفات یا مزایای ویژه آن بهره ببرند.

17. شوخ طبع باشید

برانگیختن احساسات (مثبت یا منفی) از طریق پست های ارسالی روشی عالی برای افزایش به اشتراک گذاری است؛ اما ارسال پست های طنزآمیز و شاد تعداد اشتراک گذاری بالاتری را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

18. مطالب افراد دیگر را به اشتراک بگذارید

پست ها، عکس ها و توییت های افراد دیگر را به اشتراک بگذارید تا آن ها نیز مایل به share کردن محتوای شما شوند.

19. شخص باارزشی در شبکه لینکدین باشید

اگر نظرات مفیدی در این شبکه ارائه دهید، اعضای آن علاقه مند می شوند تا بیشتر از شما بشنوند و بدین طریق به دیگر صفحات اجتماعی شما سر می زنند.

20. هدفمند باشید

اهداف مشخص و کوتاه مدتی را برای خود تعیین کنید تا بدانید که در طی یک بازه زمانی مشخص می خواهید به چه تعداد فالوئر برسید. بدین گونه تمرکز خود را از دست نمی دهید و شانس رسیدن به هدف مورد نظر را خواهید داشت.

21. بهترین عکس هایتان را در اینستاگرام بگذارید

تا امروز مردم بیش از بیست میلیارد عکس در صفحات اینستاگرام شان گذاشته اند. به همین دلیل ارسال حجم زیادی از عکس های بی کیفیت راه به جایی نمی برد. ۴ تا ۶ عکس برتر خود را انتخاب و طی روز ارسال کنید.

22. به سؤالات مردم در صفحات دیگر پاسخ دهید

بسیاری از برندهای بزرگ و شناخته شده سؤالات فالوئرهای خود را بی پاسخ می گذارند. شما می توانید با پاسخی صادقانه و مفید به آن ها کمک کنید. فراموش نکنید برای این کار با صفحه اجتماعی شغلی تان پیام بگذارید تا فالوئرهای بیشتری را جذب کنید.

23. نام کاربری خود را تغییر ندهید

اگر می خواهید مردم با جستجوی نام کاربری تان شما را پیدا کنند، مطمئن شوید که نام کاربری تان با نام برندتان همسو و یکسان باشد. از مخفف سازی نام کاربری تان جدا خودداری کنید و از تغییر گاه به گاه آن نیز بپرهیزید.

24. از فیلترهای تصویری مناسب استفاده کنید

برخی از فیلترهای محبوب نقش بیشتری در دیده شدن عکس های شما دارند. محبوب ترین فیلترهای عکس عبارت است از: حالت نرمال (بدون فیلتر).myfair,Hudson,risr.amaro,x-proll,earlybird.valencia,inkwell.

25. در زمان مناسبی از روز مطالب تان را ارسال کنید

شما باید زمان ارسال مناسب پست را در نظر داشته باشید. بررسی کنید و ببینید چه زمانی بیشترین لایک را دریافت کرده اید. معمولا مردم در زمان تعطیلات و استراحت بیشتر به سمت گوشی های هوشمند خود کشیده می شوند و به چک کردن شبکه های اجتماعی می پردازند. این موضوع برای دیده شدن عکس هایتان اهمیت زیادی دارد


[ بازدید : 229 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

13 ویژگی مدیر شبکه های اجتماعی

سه شنبه 6 اسفند 1398
12:03
احمد

یک مدیر شبکه اجتماعی باید دقیقاً بداند که چه اتفاقی برای محتوای تولیدی اش می افتد و این موضوعی است که باید به آن واقف باشد. زیرا در دنیای شبکه های اجتماعی که رقابت بسیار زیاد و تنگاتنگ است باید بدانیم چطور رقابت و محتوای مناسب هر شبکه را تولید کنیم. این دانش و دانستن هم به جز با عمیق شدن در موضوعات مختلف این حوزه و استفاده از ابزارهای مناسب امکان پذیر نخواهد بود.

برای اینکه دیدی کلی به این موضوع پیدا کنید بهتر است با 13 موضوع یا مهارت که هر مدیر شبکه اجتماعی باید آن ها را بداند آشنا شوید.

1- دانش عمومی

به نظر بدیهی است که یک مدیر شبکه اجتماعی یا حتی کسی که در حال استفاده از این ابزار است باید به موضوعی که صحبت می کند اشراف داشته باشد. حتی اگر خود مدیر به تولید محتوای مورد نظر مشغول نیست ولی باید درباره آن اطلاعات کافی را داشته باشد. این دانش و این اطلاعات به او کمک می کند تا بتواند در فضاهای مجازی مختلف و حتی رویدادهای فیزیکی در مورد موضوع صحبت کرده و در صورت لزوم از اطلاعاتی که ارائه شده است حمایت کند. وبلاگ نویسی، صحبت کردن، شبکه سازی و داشتن تعامل با مشتریان به افزایش دانش و اطلاعات مدیر کمک می کند.

article_image_one_596.jpg

2- مهارت های نویسندگی و سردبیری

داشتن قلم خوب و نوشتن به سبک و سیاق خاص شاید یک هنر باشد و هر کسی آن را نداشته باشد ولی مهارت و دانش نوشتن درست یک «باید» است که مدیر بخش شبکه های اجتماعی و مدیر محتوا باید آن را داشته باشد. در گذشته ابزارهای تبلیغاتی زبان کسب وکارها بودند ولی امروزه با توجه به نفوذ اینترنت و سهولت بحث تولید و انتشار محتوا هر برند می تواند خود به تولید محتوا بپردازد ولی نکته ای که نباید از آن غافل شد این است که درست بودن نوشتار و استفاده از یک ادبیات درست است که می تواند در زمان طولانی ماندگار شده و به یاد خواننده بماند.

3- دانستن تفاوت کانال های ارتباطی

یک مدیر موفق شبکه های اجتماعی در مورد مخاطبین کسب وکار شما اطلاعات لازم و کافی را با هدف استفاده از کانال های مختلف شبکه های اجتماعی دارد. در واقع او باید بداند که برای چه مخاطبی از چه کانالی استفاده کند. این موضوع در زمان استخدام هم مهم است. در واقع نیرویی که شما برای گرداندن شبکه های اجتماعی خود از آن ها استفاده می کنید باید تفاوت این شبکه ها را دانسته و بداند که با مخاطب هر کانال چطور صحبت کند. محتوایی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام تولید می شود و بسیار هم کاربرد خوبی دارد ممکن است در شبکه اجتماعیی توییتر به درد نخورد. پس شناخت تفاوت های کانال های ارتباطی بسیار مهم است.

4- شناخت عمومی از فضای عمومی مردم و جهان

هر مدیر شبکه اجتماعی باید در زمینه اتفاقاتی که در دنیای واقعی می افتد، بازخوردها و عکس العمل های مردم و مخاطبی و خلاصه آنچه که می تواند بر کسب وکارش تأثیر بگذارد آگاهی داشته باشد. شناخت دنیای حقیقی و اتفاقاتی که در آن رخ می دهد یک موضوع کلیدی در رابطه با بهبود بخشیدن به عملکرد شما در دنیای مجازی دارد. اطلاع رسانی و پاسخ مناسب به این رویدادها چیزی نیست که بتوان با پست های ارسالی اتوماتیک از عهده آن ها برآمد. پس باید در زمان درست، پاسخ درستی به اتفاقات دنیای واقعی داد.

5- شوخ طبعی

اگر شوخ طبعی و شوخ بودن برای برندتان بد نیست، اشکالی ندارد که با رعایت اصل ادب و احترام از این خصلت خوب استفاده کنید. این شوخ طبعی می تواند در کمپین ها و فعالیت های شما، طعم مناسبی به فعالیت های شما داده و مخاطبین بیشتری را به سمتتان جذب کند.

6- هم دلی

همینطور که گفته شد یکی از اصول مهم و پایه ای در مدیریت شبکه های اجتماعی، داشتن دانش در مورد مخاطب و نحوه تعامل آن ها با شما است. در واقع اگر کم دقیق تر صحبت کنیم شما باید بدانید که چه عکس العملی باید در قبال گفته های مخاطبین داشته باشید و چطور با آن ها صحبت کنید. یکی از این مهارت ها، دانستن نحوهٔ هم دلی با مشتری است. مشتری در زمان های شاکی یا می خواهد غر بزند. در این وضعیت پاسخ مناسب دادن و حتی گاهی «فقط گوش کردن» به مشتری می تواند بسیار کمک کننده باشد؛ بنابراین به عنوان یک مدیر شبکه های اجتماعی باید در این زمینه اطلاعات زیادی داشته باشید.

7- درست حرف زدن

به هیچ وجه و در هیچ حالتی نباید از اصطلاحات عامیانه و کوچه بازاری استفاده کرد. این موضوع اصلاً در حد و اندازه برند نیست. به جای استفاده از اصطلاحات عامیانه باید زبان مخاطب عمده خود را بشناسید. با زبان خودش و با رعایت ادب و احترام صحبت کنید. این موضوع را بفهمید که مخطابتان چطور اطلاعات می دهد و چطور اطلاعات می گیرد.

8- جذاب و قصه گونه صحبت کردن

یکی از مهارت های مهم در شبکه های اجتماعی و در کل هر جایی که می خواهید تصویری جذاب از خود و کسب وکارتان را به نمایش بگذارید، مهارت داستان گویی یا Storytelling است. در یکی دو سال اخیر این موضوع در موفقیت کسب وکارهای آنلاین به خصوص تأثیر زیادی داشته و مفید بوده است پس برای رسیدن به درجه های بالایی از مهارت قصه گویی باید تمرین کنید.

9- دید باز نسبت به محتوای مرتبط

با راحت تر شدن دسترسی به محتوا و پیدا شدن محتواهایی دقیق تر و فاخرتر، مشتریان به دنبال محتوایی بهتر و مناسب تر می گردند. یک مدیر شبکه های اجتماعی باید این نوع محتواها را پیدا کرده و در صورت لزوم هم از محتوا و هم از همکاری با فرد تولید کننده محتوا مزایای مناسبی را برای مجموعه خود کسب کند.

10- تحلیل آمار

موفقیت در شبکه های اجتماعی همه و همه به عدد و رقم بستگی دارد. چقدر یک مطلب مفید واقع شده است؟ چند بار به اشتراک گذاشته شده؟ چقدر کامنت نوشته شده؟ و بسیاری آمارهای دیگر می تواند به مدیر شبکه های اجتماعی کمک کند تا تصویری دقیق تر از فعالیت هایش داشته باشد. مدل سازی آماری و تحلیل اطلاعات به دست آمده یکی از مهارت های مهم برای مدیر شبکه های اجتماعی است.

11- انجام همزمان چند وظیفه و کار

یک مدیر شبکه اجتماعی به معنی واقعی کلمه باید چندوظیفه بودن را به خوبی بداند. بازاریابی دیجیتال، توصیف کمی و کیفی آماری، مهارت روابط عمومی بالا، نویسندگی و بسیاری ویژگی های دیگر مواردی است که یک مدیر شبکه های اجتماعی باید در مورد آن به طور دقیق اطلاعات داشته و مسلط باشد.

12- تمرکز مشتری محوری

همه فعالیت های یک مدیر شبکه های اجتماعی باید در راستای راضی نگه داشتن و خوشحال بودن مشتری باشد؛ بنابراین تمرکز اصلی چنین مدیری باید مشتری باشد. فعالیت های مناسب برای مشتری باید تقویت شده و فعالیت های غیرضروری باید حذف شود.

13- مهارت های آنالیز داده، پیگیری و مانیتور کردن

بسیاری از مدیران شبکه های اجتماعی از این قابلیت استفاده نمی کنند. در واقع مهارت تحلیل داده را به کار نمی گیرند. دانستن مهارت های آنالیز کردن می تواند بهبود عملکرد فعالیت های یک کسب وکار را به ارمغان بیاورد. نکته مهم دیگر، پیگیری کردن ترندهای بازار و ترندهای روز است. یک مدیر باید در این زمینه اطلاعات کاملی داشته باشد تا بتواند در مدت زمانی مناسب، تصمیم های مناسب را گرفته و براساس آن عمل کند.

تبلیغات میان متنی

طراحی سایت اصفهان


[ بازدید : 244 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

طراحی اپلیکیشن موبایل

سه شنبه 6 اسفند 1398
12:01
احمد


گسترش دستگاه های موبایل هوشمند در سطح جهان باعث تغییر رفتار استفاده کنندگان از اینترنت شده است امروزه میزان دسترسی به اینترنت از طریق موبایل نسبت به دستگاه های دیگر مانند لپ تاپ و کامپیوتر پیشی گرفته و سرعت رشد آن بسیار سریع است و در آینده ای نزدیک بیشترین دسترسی به اینترنت از طریق موبایل ها و تبلت ها خواهد بود همین امر باعث شده تاصاحبان کسب کار که تجربه حضور در بازارهای آنلاین و اینترنت را دارند امروزه نیاز به حضور در بازارهای نوین را احساس کرده اند.همواره جذب بازدید کننده بیشتر در فضای رقابتی و ایجاد برندیگ و پیشی گرفتن از رقبا در تجارت الکترونیک حائز اهمیت بوده است .

اگرچه داشتن سایت واکنش گرا پس از تغییر رفتار استفاده کنندگان از اینترنت با حضور موبایل ها اهمیت پیدا کرد اما آمارها نشان می دهد بیشتر از ۸۰ درصد افراد از طریق نرم افزارهای اختصاصی موبایل به اینترنت دسترسی داشته اند. گرچه تعداد نرم افزارهای موبایل در بازار و تقاضا برای بهتر دیده شدن زیاد است اما یافت شدن بین تعداد زیادی برنامه موبایل بسیار راحت تر از پیدا شدن در میان میلیون ها صفحه وب خواهد بود. همچنین نرم افزار های موبایل اختصاصی طراحی شده دارای کیفیت بسیار بالاتری نسبت به موبایل سایت ها بوده و تجربه کاربری بهتری را برای استفاده کنندگان نهایی به ارمغان می آورد.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی


برنامه نویسی نرم افزارهای موبایل یکی از تکنولوژی های نو ظهور و مناسب برای برندینگ و افزایش خدمات بیشتر به مشتریان و حفظ آنان و پیشرو بودن در میان رقبا خواهد بود. موبایل های هوشمند حضور همیشگی در کنار کاربرانشان دارند و در طول روز با آنها خواهند بود. قرار گرفتن در این فضای شخصی و محرمانه کاربران برای تجارت امروز اهمیت زیادی دارد.

با طراحی اپلیکیشن موبایل قادر خواهید بود:

  • ارتباط دوسویه قوی با مشتری داشته باشید
  • در میان رقبا بهتر از پیش دیده شود
  • راه های جدید و آسان تر ارائه خدمات برای مشتری فراهم کنید.
  • در فضای خصوصی آن ها حضور همیشگی داشته باشید.
  • در بازار رقابتی از رقبای خود پیشی بگیرید.
  • کیفیت کاربری بی همتا نسب به موبایل سایت ها برای مشتریان فراهم نمایید.
  • راه های ارتباطی خود را افزایش دهید.
  • برند خود را بیشتر از پیش مطرح کنید.

تبلیغات میان متنی

سئو سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین تبلیغات گوگل از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است.

تبلیغات میان متنی


[ بازدید : 230 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

Brute force attack چیست؟

دوشنبه 28 بهمن 1398
9:48
احمد


امنیت سایبری از ابتدا تا به حال با چالش امنیت و مقابله با روش های هک روبه رو بوده است و این داستان همچنان ادامه دارد. در این مقاله سعی داریم شما را با یکی از تهدیدات موجود برای وب سایتتان آشنا کنیم.

حمله Brute Force چیست؟

-------------
اگر بخواهیم یک تعریف کلی و عام از این نوع حمله داشته باشیم می توانیم بگوییم:
«حمله ای است که هکر سعی می کند با استفاده از تست آزمون و خطا نام کاربری و رمز عبور یک سیستم را حدس بزند»
-------------
Brute Force یک اصطلاح عمومی برای حملاتی است که هکرها سعی در یافتن نام کاربری و رمز عبور سایت را دارند. این نوع حمله برای سیستم های مدیریت محتوا (مانند وردپرس و جوملا و …) و سرویس های رایج مانند FTP و SSH شایع است.
در این نوع حملات هکر ها با استفاده از نرم افزارهای روبوت (Bots) با ارسال میلیاردها میلیارد نام کاربری و کلمه عبور بر روی بخش Login وب سایت شما و با استفاده از قاعده زمان بی نهایت و حالت بی نهایت که احتمال ۱۰۰% نتیجه می دهد، به یافتن نام کاربری و کلمه عبور اقدام می کنند. پس هر چه نام کاربری و کلمه عبور پیچیده تری انتخاب کنید، هکر دیرتر به موفقیت دست پیدا می کند. اما در صورتی که سرور میزبان فضای وب پورتال شما از قدرت کافی برخوردار باشد و اصطلاحاً کرش نکند و از قابلیت Brute Force Detection نیز برخوردار نباشد باز هم هکر می تواند به نتیجه دلخواهش که همانا دستیابی به نام کاربری و کلمه عبور شماست برسد.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

-------------
-------------
محافظت از اطلاعات در برابر حملات Brute Force
-------------
- چنانچه سرویسی بر روی اینترنت دارید که نیاز به لاگین کردن و ورود پسورد دارد، مطمئن باشید که سرورهای مربوطه، موارد امنیتی جهت جلوگیری از این حملات را رعایت کرده باشند.
- از رمزهای پیچیده و طولانی استفاده نمایید، رمزها میبایست شامل حروف بزرگ و کوچک و اعداد و کاراکتر های خاص باشند.
- از کلمات معنی دار و قابل حدس در رمزهای عبور استفاده ننمایید.
- از الگوریتم های رمزگذاری پیچیده مانند SHA-512 استفاده نمایید، از الگوریتم های رمزگذاری قدیمی و یا ضعیف استفاده نکنید. در صورت استفاده کردن از الگوریتم های پیچیده و جدید به طور چشمگیری سرعت حملات Brute force را کاهش میدهد.
- پسوردهای خود را در نرم افزارهایی مانند KeePass نگهداری نمایید، در این صورت هم پسوردهای پیچیده خود را فراموش نمیکنید و به راحتی به آنها دسترسی خواهید داشت و همچنین امنیت این نرم افزار در برابر اینگونه حملات بسیار بالا میباشد.
- در نهایت اطلاعات رمزگذاری شده خود را در جای امنی ترجیحا روی سیستم دیگر نگه دارید که هکرها به آن دسترسی نداشته باشند.
-------------
انواع روش های حمله Brute Force چیست؟
-------------
حمله Dictionary: در این حمله، که سریعترین مکانیزم در Brute Force است، یک مجموعه ای از لغات ساده از ترکیب تمامی حروف ایجاد میشوند. این حروف ساده بوده و عدد و علامت های خاصی ندارند. در نتیجه در مورد رمز های عبور ساده نظیر Administrator کاربردهای فراوانی دارد.
حمله ترکیبی: دراین نوع حمله علاوه برا کاراکتر های موجود در دیکشنری، از کاراکترهایی نظیر @ نیز استفاده میشود. در این روش چون علاوه برا استفاده از حروف از اعداد و علایم نیز استفاده میشود، در نتیجه احتمال رسیدن به هدف به مراتب بالاتر میرود.
-------------
-------------
چند روش جلوگیری از حملات Brute Force
-------------
۱-استفاده از رمز عبور قوی: این اولین خط دفاع و تنها راه برای جلوگیری از حمله موفقیت آمیز است.
۲-محدود نمودن دسترسی به لینک های احراز هویت: درصورتیکه شما از رمزهای قوی استفاده کنید، باز هم هکرها لینک های احراز هویت سایت شما را مورد هدف قرار می دهند، آن ها تلاش می کنند اما موفق نمی شوند و اما این تلاش های نافرجام باعث بروز مشکلاتی مثل بالا رفتن لود سرور و کندی سرعت بارگذاری سایت شما خواهد شد.
جهت رفع و جلوگیری از چنین مشکلی توصیه می کنیم در فایل htaccess دسترسی به صفحات لاگین را به آدرس ip محدود کنید، در صورتیکه از ip استاتیک استفاده می کنید، دسترسی را به ip استاتیک و درغیر اینصورت می توانید به محدوده رنج سرویس دهنده اینترنت خود، تعیین نمائید.
بعنوان مثال در صورتیکه از وردپرس استفاده می کنید، تغییرات برای فایل htaccess بصورت زیر خواهد بود:
1
2
3
4
5
6
order deny,allow
allow from MYIP
allow from MYIP2
deny from all
شما می توانید همین تغییر را برای هر URL احراز هویت مربوط به مدیریت محتوا یا سایت خود اعمال نمائید.
۳-استفاده از Captcha: کد تصویر امنیتی(captcha) قبل از ورود به سیستم یک راه قدرتمند برای کم کردن سرعت تلاش حملات Brute Force است و استفاده از آن را مخصوصا در زمانیکه امکان محدودیت ip ذکر شده وجود ندارد، توصیه می کنیم. استفاده از تصویر امنیتی به خصوص در سایت های ثبت نام به منظور کاهش میزان اسپم و ربات ها مفید می باشد.
۴-تایید هویت دو مرحله ای(2FA): تایید هویت دو مرحله ای لایه ی امنیتی مضاعفی را برای حساب های کاربری آنلاین شما به وجود می آورد و در کاهش میزان احتمال موفقیت این حمله بسیار موثر خواهد بود.

تبلیغات میان متنی

سئو سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین تبلیغات گوگل از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است.

تبلیغات میان متنی


[ بازدید : 240 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

انواع کسب و کار اینترنتی

شنبه 19 بهمن 1398
12:36
احمد


کسب و کارهای اینترنتی را میتوان بر اساس صنف، بزرگی و کوچکی کسب و کار و غیره تقسیم بندی کرد. با شناخت انواع کسب و کار اینترنتی در این مقاله میتوان در مقاله های بعدی به آموزش نحوه راه اندازی کسب و کار اینترنتی و دلایل موفقیت یک کسب و کار اینترنتی پرداخت. با ورود اینترنت تولید کنندگان کالا و خدمات به فکر استفاده از این فضا برای بازاریابی محصولات خود افتادند. با توجه به هزینه های بسیار پایین و گستردگی اینترنت، کسب و کارهای کوچک در اینترنت بسرعت رشد کردند و به کسب و کارههای بزرگی تبدیل شدند. برای مثال میتوان فروشگاه اینترنتی دیجی کالا را نام برد. که امروز براحتی از کلیه فروشگاه های فعال در زمینه عرضه کالاهای دیجیتال در تهران فراتر رفته و عملا هیچ فروشگاهی در تهران قادر به رقابت با آن نیست.

کسب و کار اینترنتی چیست

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

کسب و کار اینترنتی چیست؟

همگی ما بفکر ایجاد یک دیجی کالای موفق افتاده ایم. ولی باید پذیرفت که با کپی کردن دیجی کالا نمیتوان موفقیت آن را تکرار کرد. یک کسب و کار برای موفقیتی مثل دیجی کالا نیاز به ایده ای جدید دارد. مثلا شرکت اسنپ برای افزایش تعداد کاربران خود اقدام به تبلیغ تخفیف در سایت تیوال برای مشتریان تاترها نموده است. ایده های نو میتوانند در اوج سادگی شما را به موفقیت برسانند. ایده پردازی و یافتن راهی برای منحصر به فرد بودن در کسب و کار اینترنتی مانند تمام کسب و کار های سنتی از دلایل مهم برد و باخت یک کسب و کار است. حتما شما هم صدها سایت اینترنتی میشناسید که قبل و بعد از دیجی کالا کار خود را شروع کرده ولی به دلیل نداشتن ایده های نو با شکست مواجه شده اند.

مدیریت یک کسب و کار اینترنتی یکی از بخش های مهم آن است. با وجود کم بودن میزان هزینه های در اینترنت به دلیل نبودن اعتماد بین کاربران اغلب کسب و کارهای اینترنتی با محدودیت عرضه کالا مواجه هستند. فروش کالای ارزان قیمت در فضای اینترنت دلیلی بر این مدعا است. با فروش کالا با قیمتی پایین تر از قیمتی که کلا در بازار عرضه میشود. جلب اعتماد ساده تر میشود.

کسب و کار اینرنتی بدون وجود کسب و کار مشابه در دنیای واقعی

همانطور که گفتیم در ایران موفق ترین نمونه این کسب و کار دیجی کالا است. در دنیا سایت هایی مانند آمازون، Ebay، علی بابا، پر درامد ترین کسب و کار های اینترنتی از این دسته هستند. شرکت آمازون به تازگی با ایجاد فروشگاه های برای خرید عموم در برخی شهرهای آمریکا از این دسته خارج گردیده است. کسب و کار های اینترنتی که در دنیای واقعی به خرید و فروش مشابه اشتغال ندارند، دامنه فعالیت وسیعی دارند. این کسب و کار ها میتوانند کسب و کارهای خانگی و یا کسب و کارهایی با وسعت بین المللی باشند.

یک خواننده که ترانه خود را در اینترنتی منتشر کرده و میفروشد تا یک شرکت تولید نرم افزار که نرم افزارهای خود را از طریق اینترنت در تمام دنیا عرضه می کند. همگی جزء این دسته از کسب و کار ها طبقه بندی میشوند.

کسب و کار اینترنتی خانگی چیست؟


کسب و کار اینترنتی خانگی یکی از دلایلی است، که برای اینترنت بعنوان یک ابزار مدرن احترام زیادی قائلیم. کسب و کار اینترنتی خانگی بسیاری از خانواده ها را قادر کرده است، تا بتوانند بدون نیاز به ترک منزل و کودکان خود، کسب درآمد کنند. کودکان دنیای مدرن بشدت از بودن در کنار خانواده محروم هستند. کسب و کار اینترنتی خانگی براحتی میتواند این خلاء ایجاد شده توسط دنیای مدرن را جبران کند. براورده شدن نیازهای عاطفی فرزندان و رشد یک نسل سالم از حداقل مزایای یک کسب و کار اینترنتی خانگی به شمار میرود. کسب و کار اینترنتی خانگی یک مزیت دیگر هم ایجاد کرده است و آن دادن توان استقلال به زنان است. در بسیاری از جوامع سنتی ایرانی کارکردن زنان در خارج از خانه پذیرفته نیست ولی با بوجود آمدن کسب و کارهای اینترنتی خانگی زنان براحتی میتوانند بدون خروج از خانه درآمد بالایی کسب کنند. شاید برای ما که در شهرهایی مانند تهران زندگی می کنیم سخت باشد که باور کنیم، در این کشور خانواده هایی هستند که از کارکردن دختران و زنان تحصیل کرده خود جلوگیری می کنند. کسب و کارهای اینترنتی خانگی برای این زنان فرصت اشتغال و حضور مجازی در جامعه را مهیا خواهد کرد.

کسب و کار اینترنتی خانگی چیست

تبلیغات میان متنی

سئو سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین تبلیغات گوگل ادوردز از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است.

تبلیغات میان متنی

کسب و کار اینترنتی خانگی چیست

در بیشتر منابع خارجی تعریفی از کسب و کار اینترنتی خانگی نشده است. دلیل این امر این است که کسب و کار اینترنتی خانگی در واقع همان کسب و کار خانگی است که از طریق اینترنت انجام میشود. کسب و کارهای خانگی دارای ویژگی های خاصی هستند و از یک دایره مشخص خارج نمی شوند. در ایران هنگامیکه از کسب و کار خانگی صحبت به میان می آید مشاغلی همچون: قالی بافی، گلیم بافی و مانند آن ها و ساخت جعبه های کادو و مانند آن و ساخت فیلتر هوا به ذهن خطور می کند. با ورود اینترنت مشاغلی که امکان انجام آنها از خانه ممکن است روز به روز بیتشر میشود. امروزه در دنیا، ربات ههایی هستند که از راه دور میتوانند اعمال جراحی انجام بدهند. البته این تکنولوژی هنوز از خانه قابل کنترل نیست، ولی خود این نوید را میدهد که روزی دیگر هیچ کارمند و کارگری نیاز به حضور فیزیکی در سر کار را نداشته باشد. به این ترتیب از هر کجای دنیا بتوان شغلی را در هر سوی دنیا انجام داد. کسب و کار های اینترنتی خانگی امروز دایره بسیار وسیعی دارند، فروشگاه های اینترنتی که زنان خانه دار اداره می کنند، روز بروز در ایران کسترش میبابند. سایت های آموزشی که اشخاص ایجاد میکنند. و هزاران سایت دیگر از جمله مواردی هستند که میتوان بعنوان کسب و کار اینترنتی خانگی موفق نام برد. ما در این مقاله به جنسیت خاصی اشاره نمی کنیم، ولی برای انتخاب روش هایی کسب و کار اینترنتی در خانه سعی کرده ایم، روش هایی را معرفی کنیم که توسط زنان قابل اجرا باشند. دلیل این امر را هم که در ابتدای این مقاله اشاره کرده ایم. در کشورهای اروپایی با کمک کسب و کارهای اینترنتی خانگی براحتی برای افراد معلول درامد زایی می کنند. متاسفانه ما نتوانستیم مصداق هایی در ایران برای معرفی پیدا کنیم که در سطح کشور فعالیت کنند.

انواع کسب و کارهای اینترنتی خانگی

حتی اگر یک کتاب در باره انواع کسب و کارهای اینترنتی خانگی منتشر شود، باز هم میتوان کسب و کارهایی را یافت که در آن کتاب ذکر نشده باشند. برعکس این جمله هم صادق است میتوان در یک کلمه گفت روش کسب درآمد خانگی از اینترنت، تجارت های الکترونیکی خانگی است. همانطور که میبینید این واژه در واقع ترجمه ای از کسب و کار اینترنتی خانگی است، که بعنوان تعریف ذکر شده است. در این مقاله هیچ کدام از این دو روش مد نظر نیست. ما در این مقاله سعی می کنیم، روش های کاربردی کسب درآمد را ذکر کنیم تا ایده اصلی کسب درآمد از اینترنت را آموزش دهیم. به این ترتیب میتوان از این ایده های اصلی برای رسیدن به مشاغل جزئی تر استفاده کرد.

همکاری در فروش

یکی از کم هزینه ترین و کم دردسرترین و پر درآمد ترین روشهای کسب و کار اینترنتی خانگی است. در این روش شما برای دیگر شرکت های ارائه دهنده کالا و خدمات مشتری پیدا کرده و در ازاء هر مشتری مبلغی را دریافت می کنید. بر خلاف کشور های اروپایی سایت هایی که بصورت گسترده از این شیوه حمایت کنند در ایران وجود ندارد. که این امر خود یک فرصت شغلی است. اگر میتوانید هزینه طراحی یک سایت همکاری در فروش را بپردازید، میتوانید با جذب نیروی کار و کارفرما به سایت، سودهای هنگفتی کسب کنید. این روش ها بدلیل تازگی در ایران بسرعت رشد خواهند کرد. ولی پیشنهاد ما این است که بدون یک مشاوره حرفه ای کار را شروع نکنید.

وبلاگ ها

وبلاگها مانند سایت ها میتوانند برای شما از طریق جذب تبلیغات درآمد زایی کنند. وبلاگ ها اکثرا رایگان هستند و این مزیت باعث میشود که بتوان راحتتر از آنها کسب درآمد کرد. وبلاگهای ایرانی در قوانین خود استفاده تبلیغاتی از وبلاگ های رایگان را ممنوع کرده اند. ولی میتوان با هزینه اندکی نسخه ای برای فعالیت های تجاری تهیه کرد.

انواع کسب و کار اینترنتی کدام است؟


ما در این مقاله ادامه روش های معرفی شده در مقاله روش‌های اثبات شده کسب درآمد از اینترنت را ارائه میدهیم. طبعا نمی توان تمام روش های کسب درآمد از اینترنت را در یک یا دو مقاله ارائه داد. بنابراین در این مقاله سعی خواهیم کرد، که مانند مقاله قبل راهکارهایی را ارائه دهیم که کمترین هزینه و تخصص را نیاز داشته و بیشترین درآمد را ایجاد کنند. حقیقت این است که هنگامیکه میخواستم این مقاله را بنویسم با دیدن مقاله قبل کمی نگران مطالبی شدم که میتوانم در این مقاله ارائه دهم، بودن آنکه مطالب مقاله قبل را تکرار کرده باشم. با توجه به ارائه شیوه هایی مانند: وبلاگ نویسی، فروش کتاب الکترونیک، تجارت الکترونیک، تبلیغات آنلاین در مقاله قبلی کار ارائه مقاله ای که بتواند شیوه ای جدید پیشنهاد دهد، کمی دشوار می نمود. ولی همانطور که در مقاله قبل مطالعه نموده اید، مطالب آن مقاله بصورت کلی بیان شده است و ما در این مقاله سعی خواهیم کرد، با ذکر جزئیات کسب و کارها، علاوه بر ارائه مطالب جدید، روش هایی را معرفی کنیم که کاربردی باشند. در ضمن در این مقاله از ارائه روش هایی مانند ایجاد یک سایت فروشگاهی بدلیل تکرارشدن آن در مقاله قبل اجتناب کرده ایم.

کسب درآمد از اینترنت

1- گرفتن تبلیغات

سایت شما میتواند در زمینه جذب تبلیغات درآمد خوبی کسب کند. دادن لینک به سایت های مشابه میتواند درآمد خوبی برای سایت شما داشته باشد. برای رساندن سایت خود به سطحی که بتوانید از آن کسب درآمد کنید. باید رتبه الکسای پایین و رتبه گوگل خوبی برای کلمات کلیدی دو بخشی داشته باشید. برای جذب تبلیغات اینترنتی میتوانید، برای چند سایت معتبر در سایت خود تبلیغات قرار دهید. به این ترتیب می توانید درآمد خوبی کسب کنید.

سایت های آموزشی، از سایت آموزش تربیت کودک تا سایت آموزش ورزش های رزمی، سایت های خبری، سایت های اطلاعات عمومی(چی کجاست و مانند آن)، پتانسیل بالایی برای گرفتن تبلیغات دارند. در مقاله قبلی از گرفتن تبلیغات از گوگل بحث کرده بودیم، روش جذب تبلیغ از سایت ها بسیار سریع تر از گرفتن تبلیغ از گوگل ممکن خواهد بود. و دریافت مبلغ پرداختی در ایران ساده تر است.

2- سفارش طراحی نرم افزار اندرویدی

شاید این بعید ترین روش کسب درآمد از اینترنت به نظر برسد. ولی این روش بسیار سریع و کارآمد است. فراموش نکنید که شرکت هایی مانند اسنپ بر روی همین روش کسب درآمد، پیاده سازی شده اند.شاید بتوان کسب و کار شما را از طریق یک نرم افزار موبایل توسعه داد. امروزه شما نرم افزارهایی را در بازار مشاهده می کنید، که شاید کمتر کسی حتی تصور کسب درآمد از آنها را میتوانست داشته باشد، ولی براحتی این نرم افزارها برای صاحبانشان درآمد کسب می کنند. ارائه خدمات خود بر روی یک نرم افزار را با یک کارشناس مطرح کنید. یک کارشناس براحتی میتواند به شما بگوید که امکان ایجاد و توسعه کسب و کارتان از طریق عرضه آن روی نرم افزارهای اندرویدی ممکن است یا خیر.

کلیک کردن برای کسب درآمد

3- کلیک کردن

این یکی از بامزه ترین کارهایی است که با آن میتوان از طریق اینترنت میتوان کسب درآمد کرد. برخی شرکت های طراحی سایت و برخی فروشگاه ها برای معرفی مشتریانشان از شما میخواهند، در ازاء دریافت مبلغی روی لینک آنها کلیک کنید. اگر گمان می کنید شرکت هایی که چنین کاری ارائه میدهند، کم ارزشند باید بگوییم که اولین بار سایت آمازون برای فروش آیپد این کار را انجام داد. بنابراین شاید این ایده آنچنان هم بد نباشد.

4- فروش تخصص خود به سایت های دیگر

در کشورهای دیگر سایت Fiverr وجود دارد که به شما امکان کسب درآمد از تخصص تان را میدهد شما تخصص خود را ذکر کرده و به شما کاری در ازاء مبلغی پیشنهاد میشود. پیشنهاد دهنده کار به شما امتیازی در سایت میدهد که در مبلغ کار بعدی شما موثر است. این سایت ایران را تحریم کرده است. بنابراین شاید راه اندازی سایتی با این قابلیت در ایران خود یک منبع درآمد باشد. در ایران سایتی را که چنین خدماتی را ارائه دهد. نیافتیم اما میتوانید برای هر استعدادی سایتی را بیابید که خریدار آن باشد. مثال سایت های آموزشی از شما مقالات و ویدئو های آموزشی خریداری می کنند. سایت هایی هستند که از شما طرح های گرافیکی خریداری می کنند. شما میتوانید بر اساس استعداد خود در اینترنت جستجو کرده و سایتی را برای فروش استعداد خود پیدا کنید.

5- ایمیل مارکتینگ

اگر در نگارش و فروشندگی مهارت دارید. میتوانید با نوشتن متن نامه های ایمیل مارکتینگ درآمد خوبی داشته باشید. شرکت های بزرگی در تهران با چندین کارمند از این راه درآمد کسب می کنند. شما هم میتوانید بصورت فری لنسر از این روش کسب درآمد کنید.

6- فروش کالاهای خود در سایر فروشگاه ها

امروزه تعداد سایت هایی که محصولات تولید شده دیگران را عرضه می کنند چنان زیاد شده است که براحتی میتوانید، فروشگاهی بیابید که به محصولات شما علاقه مند باشد.

7- فروش عکس

سایت هایی مانند jamejamonline بابت عکس های شما پول پرداخت میکنند. اگر به عکاسی علاقه دارید و وسایل عکاسی را در اختیار دارید میتوانید براحتی با فروش عکس به سایت هایی که خریدار عکس هستند. درآمد کسب کنید.

8- بی ربط ترین کار به اینترنت رانندگی برای اسنپ است

این روش را صرفا بخاطر عرضه اسنپ بصورت آنلاین ذکر کرده ایم. در غیر این صورت این روش را نمی توان چندان کسب و کار اینترنتی به شمار آورد. ولی کسب درآمد شما در این روش به شدت به اینرنت وابسته است.

9- کسب درآمد از یوتیوب

در مقاله کسب درآمد از یوتیوب به چه صورت است؟ بصورت کامل درباره نحوه کسب درآمد از یوتیوب بحث کرده ایم. در سایت های ایرانی اشتراک فیلم مانند آپارات هم میتوان کسب درآمد کرد. برای اطلاعات بیشتر به آدرس سایت های ارائه دهنده این خدمات مراجعه کنید.

10- اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسرها معمولا بازیگران و افراد مشهور هستند ولی اگر که صفحات اجتماعی شما دارای مخاطب بالایی است. میتوانید از تبلیغ در صفحات اجتماعی خود درآمد کسب کنید. با اینفلوئنسر مارکتینگ میتوانید متنی با عنوان: تبلیغات پذیرفته میشود. در صفحه خود بگذارید تا کاربران بدانند میتوانند به شما برای ارائه تبلیغ مراجعه کنند.

11- بازاریابی اینترنتی

این کار سخت ترین کار و دشوارترین کار در اینترنت است.شرکتهایی بسیاری بصورت بین المللی از طریق بازاریابی درآمد کسب می کنند. یک شرکت هلندی بابت یافتن شرکت MTN و معرفی آن به ایران کلی سرمایه بدست آورد. بازاریابی در فضای اینترنت و کسب درآمد از آن را نمی توان در یک مقاله توضیح داد. برای شروع اینکار بهتر است، ابتدا شرکتهایی را پیدا کنید که بدنبال بازار جدید هستند و سپس برای آنها بازار مناسب بیابید.

فروش صفحات شبکه های اجتماعی

12- فروش صفحات در شبکه های اجتماعی

یکی دیگر از روشهای کسب درآمد از شبکه های اجتماعی، کسب درآمد از طریق فروش صفحات اجتماعی پر بازدید است، یک صفحه اجتماعی به قیمت های بالایی فروخته میشود و میتوان با دعوت مخاطبان به صفحه جدید با صرف وقت کمتر صفحه جدید را هم به فروش رساند.

همانطور که در این مقاله و مقاله روش‌های اثبات شده کسب درآمد از اینترنت مطالعه نمودید. راه های زیادی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد. ما سعی داشتیم که راه هایی را نام ببریم که در ایران قابل دسترس باشند. بسیاری از روش های کسب درآمد از اینترنت در کشورهای دیگر، در ایران در دسترس نیستند. ولی این خود یک روش کسب درآمد است. میتوان سایت های ایرانی مشابه نمونه خارجی را ایجاد و از آن کسب درآمد کرد.نمونه ایرانی سایت هایی مانند آمازون و گوگل استور میتواند درآمدهایی بالایی برای تولید کنندگان آن داشته باشد.

اگر به دنبال آن هستید که از اینترنت کسب درآمد کنید. بهترین کار این استکه در اینترنت کمی جستجو کنید و ببینید دیگران چگونه در این فضا کسب درآمد می کنند. یکی از کسب و کارهایی پر درامد اینترنت که به آن علاقمند باشید را انتخاب کنید و کسب و کار خود را راه اندازی کنید. میتوانید از مشاوران حرفه ای برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود کمک بگیرید.



[ بازدید : 219 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

درب شیشه ای چیست؟

جمعه 18 بهمن 1398
13:24
احمد

درب اتوماتیک

درب به‌ عنوان قسمت اصلی و ارتباط دهنده یک ساختمان یا یک مکان همواره مورد توجه افراد بوده، به‌طوری‌ که از گذشته تا به امروز در روند شکل‌گیری و تحول آن تغییرهای فراوانی داشته. امروزه با پیشرفت در فنّاوری و کمک آن به زندگی جوامع بشری درب‌ها نیز شکل گذشته و قدیم به خود را از دست‌داده و با تکامل ساخت آن به‌صورت اتوماتیک درآمده است.

  • درب اتوماتیک به درب‌هایی گفته می‌شود که باز و بسته شدن آن به‌ صورت اتوماتیک و به‌ وسیله قطعات و ابزارهایی که بر روی درب سوار شده به اجرا درمی‌آید.
  • درب اتوماتیک در انواع مختلفی موجود است که بنا به نوع آن از اپراتور و قطعاتی خاصی استفاده می‌شود.
  • درب اتوماتیک به دلیل باز و بسته شدن اتوماتیک رفت‌وآمد از آن به سهولت و راحتی انجام می‌شود و این راحتی استفاده از درب اتوماتیک موجب شده که در بسیاری از مکان‌ها مورد استفاده عموم قرار بگیرد. درب اتوماتیک مدرن‌ترین نوآوری است که در آن قابلیت بالای عملکرد، امنیت، راحتی و طراحی یک اولویت است و به سمت اطمینان از این‌که راه‌حل‌های درب اتوماتیک هم تمرکز و هم‌چشم گیر بودن هر منطقه ورودی است، پیش می‌رود.
  • درب اتوماتیک موجود در رامادُر از بهترین قطعات و یراق‌آلات شکل‌گرفته، که دارای کیفیت بالا در کارکرد و عملکرد است که در تمام پروژه‌های اجرایی رضایت تمامی کارفرمایان را جلب نموده است.

ابعاد درب اتوماتیک شیشه ای

نحوه اندازه گیری ابعاد درب اتوماتیک شیشه ای در رامادر بدین صورت است که بعد از ثبت درخواست کارشناسان برای اندازه گیری به محل پروژه رفته و ابعاد درب اتوماتیک شیشه ای را مشخص می کنند و بر اساس آن فریم ها، شیشه ها و سایر موارد مختص به درب اتوماتیک تولید و نصب می گردد.

برای تعیین ابعاد درب اتوماتیک شیشه ای باید عوامل زیر را در نظر گرفت:

  1. درب اتوماتیک شیشه ای معمولا دارای یک قدرت کشش و سرعت نیستند و باید نسبت به ابعادی که برای شیشه ها در نظر می گیرید پکیج مناسب را انتخاب نمایید.
  2. ابعاد های استاندارد می توانند با اپراتور های معمولی بدون محدودیت کار کنند ولی در درابعاد بزرگ باید از پکیج های قوی تر استفاده شود.
  3. ارتفاع استاندارد برای درب اتوماتیک ۲۴۰ سانت می باشد و زیر این ابعاد مشکلی برای درب اتوماتیک به وجود نمی آورد و ارتفاع بیش از این باید از پکیج های مناسب این ابعاد استفاده نمود.

مزایای استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای

  • عایق بودن در برابر گرما و سرما

  • صرفه جویی در انرژی

  • عایق صدا

  • به دلیل عدم تماس دست مانع از شیوع بیماری های واگیر دار میشود

  • امکان استفاده با هر نوع معماری

  • کنترل رفت و امد

  • و …. .

رنگ بندی درب های ضد حریق

متناسب با دکوراسیون و لابی و راه پله و مواردی از این دست طبق سلیقه طراح و یا کارفرمای پروژه، رنگ درب ضد حریق انتخاب میگردد. رایچ ترین رنگ پیشنهادی کارخانه های تولید کننده درب ضد حریق، رنگ سفید و یا کرم می باشد اما سایر رنگ ها نیز مطابق با سلیقه مشتری بر روی درب ها رنگ آمیزی میگردد.

کد رنگ ها بر اساس کد رال می باشد اما برخی از کارخانجات تولید کننده رنگ در ایران کدهای منحصر به فردی را دارند که جهت سفارش می بایست حتما کالیته رنگ کارخانه مذکور موجود باشد تا بر اساس آن کدهای رنگ سفارش گذاری گردد.

رنگ های درب ضد حریق انواع رنگ های براق، متالیک، چرمی، سمباده ایی، چکشی و… را شامل می گردد. اخیرا متعاقب درخواست مشتریان و نیاز بازار، رنگ هایی با طرح چوب و یا سنگ نیز توسط کارخانه ها تولید و بر روی درب ها با تکنولوژی خاصی رنگ آمیزی میگردد و احساس درب چوبی و درب با روکش سنگی را به مصرف کننده القا می نماید.

رنگ های مورد استفاده در پوشش درب ضد حریق از نوع پودری میباشد و به روش الکترواستاتیک برروی لنگه و چهارچوب درب پاشیده میشود. که تقریبا قطر رنگ پاشیده شده بین ۸۰ تا ۱۰۰ میکرون متغیر می باشد.

رنگ پس از اینکه ورق چهارچوب و لنگه درب اسیدشویی گردید بر روی درب پاشیده می شود و در کوره ای کاموایر و سنتی تثبیت می گردد.

درب اتوماتیک شیشه ای به چند دسته تقسیم میشود

  • درب اتوماتیک شیشه ای کشویی

  • درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

  • درب اتوماتیک شیشه ای منحنی

  • درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی

  • اتوماتیک شیشه ای اتوبوسی

  • درب اتوماتیک شیشه ای گردان

  • درب اتوماتیک شیشه ای لولایی

  • درب اتوماتیک شیشه ای رادیولوژی

این درب ها علاوه بر برخورداری از ویژگی های درب اتوماتیک شیشه ای هر کدام دارای مزیت های دیگری نیز در نوع خود دارا میباشد . که این مقاله مجال سخن گفتن از ان نیست .

امروزه از درب اتوماتیک شیشه ای در بسیاری از مکان‌هایی مانند بیمارستان‌ها، فروشگاه‌ها، سازمان‌ها و ... که جزو بیشترین رفت‌وآمدهاست استفاده می‌شود. به عنوان نمونه می توان شرکت کیش سل پارس را نام برد. درخواست معماران و مدیران ارشد این بناها خواستار استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای هستند؛ زیرا استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای در ساختمان ها موجب استفاده راحت عموم از افراد جامعه می‌باشد، زیرا یکی از این موارد استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای، بهداشت افراد است. عدم وجود دستگیره در این درب‌ها تأثیر چشمگیری در جلوگیری از انتشار بیماری‌های واگیردار است.

از مزایای درب اتوماتیک شیشه ای می توان گفت:

  • جلوگیری از اتلاف انرژی
  • رعایت نظافت محیط به دلیل عدم برخورد افراد با شیشه

انواع درب اتوماتیک شیشه ای

  1. درب اتوماتیک کشویی (Sliding Automatic Doors)
  2. درب اتوماتیک تلسکوپی (Telescopic Automatic Doors)
  3. درب اتوماتیک منحنی یا قوسی (Curved Automatic Doors)
  4. درب اتوماتیک تاشو یا اتوبوسی (Folding Automatic Doors)
  5. درب اتوماتیک دوار (Revolving Automatic Doors)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

درب شیشه ای یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنید. تیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

قیمت موتور درب اتوماتیک شیشه ای

در اکثر موارد برای دستگاه‌های در بازکن اتوماتیک از موتورهای تک فاز استفاده می‌شود. این موتورهای درب اتوماتیک باید قابلیت چپ‌گرد راست‌گرد شدن داشته باشند؛ لذا از موتورهای تک فاز با دو سیم‌پیچ مشابه استفاده می‌شود که با سری قرار گرفتن یک خازن با هرکدام از سیم‌پیچ‌ها می‌توان جهت حرکت موتور را تغییر داد. معمولاً ۴ سیم از موتور خارج می‌شود که یک سیم به‌عنوان ارت و دوسیم دیگر به دو سر خازن وصل می‌گردند و یک سیم مشترک است.

قیمت موتور درب اتوماتیک شیشه‌ای نسبت به نوع موتور تعیین می‌گردد. تمام سیم‌های موتور در انتها به پایانه‌های مدار الکترونیکی وصل می‌شوند. این موتورها در توان‌های ۵۰ وات تا ۱۰۰۰ وات برای درب اتوماتیک مختلف از نظر اندازه و وزن مورد استفاده قرار می‌گیرد. تنها در مورد درب‌های دو لنگه از دو موتور استفاده می‌شود ولی در بقیه موارد یک موتور مورد استفاده قرار می‌گیرد. نکته‌ای که باید در مورد کار موتور توجه نمود این است که کار یکسره و مداوم موتور در این سیستم‌ها باعث داغ شدن موتور و آسیب دیدن آن می‌شود. لذا باید از باز و بسته کردن پشت سرهم درب بدون وقفه اجتناب کرد.

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

مشخص شدن قیمت درب اتوماتیک شیشه ای به عوامل زیر بستگی دارد:

  • مدل های مختلف درب شیشه ای اتوماتیک بسته به برند اُپراتور مورد نظر (کشور و شرکت تولید کننده) دارد.
  • نوع فریم شیشه های درب اتوماتیک، پهنای دهنه درب اتوماتیک و مواردی دیگر بر قیمت محصول تاثیر گذار است.
  • ابعاد، میزان متراژ شیشه مورد استفاده، داشتن شکل ظاهری منتظم و یا منحنی قیمت درب اتوماتیک شما متغیر است.
  • تغییر در ابعاد استاندارد درب اتوماتیک بر نوع موتور و میزان قدرت آن تأثیرگذار است.
  • ایجاد طرح بر روی شیشه که می تواند طرح های متفاوت از جمله لوگوی تجاری شما را شامل می شود.
  • رنگهای متنوع شیشه سکوریت نصب شده نیز به نوبه خود بر قیمت درب اتوماتیک شیشه ای تأثیرگذار است.


قیمت چشمی درب اتوماتیک

  • همان طور که می دانید چشمی درب اتوماتیک، یکی از قطعات بسیار مهم و اصلی در کارکرد درب اتوماتیک می باشد که در فرایند باز و بسته شدن درب به صورت اتوماتیک بسیار تاثیر گذار است
  • چشمی درب اتوماتیک دارای اشعه های مادون قرمز است که با نصب آن بر بالای درب رفت و آمد افراد را شناسایی و در صورت حرکت مستقیم به سمت درب اتوماتیک حضور افراد و اشیا را از طریق قطع اشعه های مادون قرمز شناسایی کرده و موجب باز شدن درب می شود.
  • با این توصیفات می توان اذعان داشت که چشمی و سنسور درب اتوماتیک باید بسیار باکیفیت و درجه یک باشد، تا کارکرد آن به درستی و بدون مشکل انجام شود.
  • رامادر با استفاده از چشمی های درجه یک و باکیفیتی که بر روی درب اتوماتیک نصب می نماید کارکرد صحیح درب اتوماتیک را تضمین می نماید.
  • جهت محاسبه قیمت چشمی درب اتوماتیک واردکردن ابعاد فضای نصب درب اتوماتیک و فریم‌های درب اتوماتیکاز آلومینیوم و یا استیل ( از ورقه‌های استیل درجه‌یک نگیر و بدون موج می‌باشند.) را انتخاب کنید. مواردی دارای اهمیت است که بعد از محاسبه دقیق کارشناس رامادر به جمع‌بندی رسیده‌اید و تمایل دارید که سفارش شما توسط شرکت رامادر انجام شود. می‌توانید از طریق اینترنتی برای اطلاع دقیق از قیمت چشمی درب اتوماتیک درب اتوماتیک درخواست خود را به اطلاع کارشناسان فروش ما برسانید. و همین طور فروش درب اتوماتیک به همکار هم با قیمتی مناسب عرضه می شود.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت قائم الکترونیک دنبال کنند.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

اجزای درب اتوماتیک شیشه ای

درب های اتوماتیک شیشه ای از چندین بخش تشکیل می شود که شامل اپراتور، شیشه ها و لت ها، دستگاه کارتخوان، و کلید پوش باتن و … می باشد.

اپراتور: شامل قطعاتی از قبیل موتور

آلمانی RECORD سوئیس و TORMAX می باشد که کلیه این قطعات به صورت اورجینال محصول کمپانی باشند که تماما بر روی یک ریل ماژولار نصب خواهند شد که کل این پکیج توسط کاوری که با رنگ پودری الکترواستاتیک به صورت کوره ای رنگ آمیزی شده،به طور کامل پوشانده شده و نمای زیبا و شکیلی به اپراتور خواهد بخشید.

موتور:

یکی از مهم ترین قطعات تشکیل دهنده اپراتور موتور دستگاه می باشد، کلیه درب های اتوماتیک آلمان می باشد،کمپانی دانکر آلمان یکی از معتبرترین تولید DUNKER شیشه ای شرکت آدورا مجهز به موتور کننده های تخصصی موتور در دنیا می باشد که یکی از محصولات این کمپانی موتور درب های اتوماتیک می باشد.
در دربهای اتوماتیک اروپایی، شرکت های چینی با جعل برند موتور Dunker به جهت محبوبیت موتور های دانکر اقدام به فروش موتورهای تقلبی با ظاهر موتورهای دانکر کرده است که متاسفانه با استقبال عده ای سوء استفاده گر در داخل کشور روبرو شده و اقدام به فروش درب اتوماتیک چینی به عنوان بازار مشترک با موتور دانکر تقلبی آلمانی کرده اند.
درموتورهای اصلی دانکر آلمان مشخصات فنی به طور کامل بر روی بدنه موتور حک شده است و صورت لیبل نیز نمی باشد و دارای شماره سریال قابل پی گیری در سایت رسمی کمپانی دانکر می باشد،که مشخصاتی از قبیل تاریخ تولید،تاریخ خروج از کارخانه، مدل دستگاه و…… را در صورت اصل بودن کالا ارائه خواهد کرد.

کنترل باکس:

کنترل باکس یا مادر بورد، اصلی ترین قسمت درب اتوماتیک به عنوان اتاق فرمان درب اتوماتیک شیشه ای می باشد که وظیفه کنترل موتور، قفل و سرعت باز و بسته شدن و قفل شدن دستگاه را نیز دارد.کنترل باکس تورمکس با منوی ساده و دارای نمایشگر خطا و تتنظیمات دیجیتال می باشد.
سیستم مدیریت ( BMS همچنین کنترل باکس درب های اتوماتیک شرکت آدرا امکان اتصال به سیستم ساختمان( را نیز دارا می باشد که در صورت نیاز قابلیت فعال شدن را دارد.در این سیستم استابلایزر)نوسان گیر برق( به صورت اورجینال توسط کمپانی سازنده تعبیه شده است که باعث بالا بردن امنیت سیستم در مقابل نوسانات احتمالی برق خواهد شد و سیستم را از نصب جداگانه استابلایزر غیر اورجینال بی نیاز خواهد کرد و همچنین وجه تمایز با سیستم های مشابه موجود در بازار است که اکثرا نیاز به نصب استابلایزار جداگانه خواهند داشت.


[ بازدید : 231 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مجله تکنولوژی در صنایع مختلف است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]